En älskling hemma...


Weey, idag är han fortfarande sjuk min pojkvän,
ont i halsen så han blir hemma från jobbet,
å inte fan klagar jag =D
Så underbart att ha den man älskar mest över
allt annat i närheten av sig <3
Vi har nyss vaknat å nyss vare ute med Laika en sväng,
å nu sitter han & pratar me sin morsa å ja skriver lite i bloggen.
När jag vaknat till mer blire till att samla ihop tvätt & sedan städa, fan orka.
Men ska göra det.
Vill ha fint ifall Petra ska sova här också.

HAHA, Robbans mamma tyckte synd om oss att vi var sjuka så vi ska få
pengar till gotta, hihi, Hon är så jävla söt!
Nyss skrivit upp en lista till henne,  på mönster hon
ska få rita av åt mig till att göra egna kläder.
Hon skulle skicka de till mej xD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback