Gaaaahh...


Jag har så jädra tråkigt så ja inte vet vart ja ska ta vägen =O
Åsså kan man inte sova, somna faktiskt till en stund men drömde en mardröm om pojken min,
Att jag förlorade han framför mina ögon i en annans famn å när ja vaknar upp ligger ja här i min ensamhet å inte
kan ja få tag på han för mobilen är avstängd, ja vill så bara få höra hans underbara röst just nu... /=

Låt det aldrig hända, fett jobbig känsla i kroppen nu...
Jag älskar dej jätte mycket Robin,lämna mig aldrig.
Ja vet inte hur jag ska förklara vad du betyder för mej,
det är du å jag å jag är såj ävla glad  över det.
Det är du som får mig att fortsätta andas å mitt hjärta att slå,
det är för dej jag lever för.
Du får mig att känna mig trygg och älskad...
Du är allt jag behöver.
Utan dej - Inget jag.
Du är för bra för mej!

JAG ÄLSKAR DIG ROBIN HANSEN! <3
Du & Jag föralltid..



Kommentarer
Postat av: anna

det är ni föralltid!

2009-02-15 @ 18:00:45
Postat av: Cissy

De hoppas ja verkligen! =')

2009-02-15 @ 19:05:25
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback