Latemansdag...


... Ja idag känns de verkligen som en lat dag, steg upp 13.10,
gick upp å ut me hunden på min morgon promenad ja brukar ta med henne å
älskling medans han rökte...
Sen efter de satte ja mej ner här vid datorn å nörda,
medans Robban sitter å spelar Ps2..
Låg här i sängen tills för en stund sen då vi pallrade oss upp å gjorde lite varma mackor å oboy,
fett gott...
Efter de tog ja en kort prommis me Laika igen medans Robban
rökte å nu har vi hamnat här igen, i sängen haha...


Jag är så grymt less på mej själv också, fan ja måste skärpa mej..
En person vet va ja menar, den person ja inte alls vill såra, men ja lyckas alltid..
Jag är så jävla dum i huve, förlåt. Ja menar det verkligen förlåt...
De sista ja vill är att såra dej.
Jag älskar dej...




Förlåt....

Kommentarer
Postat av: anna

alltså nu börjar jag seriös få spunk, jag ringer dig i helgen! need too hear you voice, SAKNAR DIG SÅ JÄTTE MYCKET NU!

har lite saker att berätta angående gymnasiet o allt! älskar dig mest

2009-02-05 @ 17:25:30
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback