Lundh'isen...


...Shohoooo, nyss var Petra & Rickard förbi, dom stanna till på vägen innan dom for till
Torpshammar för & se hur ja & älskling bodde...
Så vi småprata lite & sen lämna vi grabbsen i lyan å gick upp till sötgrannen Marielle ;) 
Och där var alla brudarna & André m.m.
Så va kul å träffa dom en sväng, å de tror ja Petra tycker med eftersom hon ville gå upp dit när
ja sa Marielle bodde rakt ovanför =)
Sedan gick vi hem till mej igen å då åkte Petra & Rickard  för dom hade lite saker å göra /=
Men kommer på Onsdag igen, får se vart dom sover då, här eller hos Emilia eller nått..
De löser sej, de gör de alltid... xD
De kommer fixa sig till slut (8) lallala, fick låten på huve när ja skrev "de löser sig"
den är så jävla skön ^^,

Idag har ja mest tillbringat tiden vid datorn, å imellanåt har Robban sutte här..
Sen har han vare nyttig å diskat & vi har pratat kakspråket..
Imorrn blire städdags! -_-
Och tvätta, tvätta, tvätta... - tvätt för ett år.. *pust*

Jag är en kaka, du är en kaka. Du önska du är en kaka, men du är ingen fucking kaka.
Bara jag är kaka, så fuck u, ja juste...
Du me Anna, du önska du va kaka, men är ingen kaka, jag är kaka så fuck u!

JAG ÄLSKAR DEJ ANNA, men mest av allt nu så SAKNAR JAG DEJ,
förstår du?
JAG SAKNAR DEJ
förstår du?
förstår du?
KOM & HÄLSA PÅ MEJ & MR. SÄL!



Kommentarer
Postat av: anna

JAG SAKNAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET ATT JAG HAR SVÅRT ATT ANDAS, MEN JAG SKA FÖRSÖKA KOMMA SÅ SNART SOM MÖJLIGT, NÄSTA VECKA DÅ JAG HAR LOV KANSKE? LOVE YOUOOO

2009-02-23 @ 21:35:18
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

PUSSILIPUSSSSS!!!!

2009-02-23 @ 22:43:44
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback