Mormor Asta...


Idag hade jag ställt klockan på 08.oo, men tror ni jag tog mej upp då?
NEJ!
Jag som skulle iväg och hälsa på mormor i bra tid då hon är som piggast, men så blev de inte...
Jag vaknade vid ett och då ringde jag mamma och fråga hur länge dom har besökstid hos
mormor & de var hela dagarna, så då skynda jag mej och fixade mej och Robban med,
han fick hänga med som mitt stöd..
For ner till stan vid 14.oo och jag gick på Åhlens och köpte ett kort som det stod "puss" på framsidan å de va nått troll som bild för de gilla mormor, och jag skrev "Puss på dig mormor... Jag Älskar dej // Cecilia" på baksidan.
Sedan åkte vi till Lindgården där hon är just nu och hälsa på henne,
då ja kom dit sov hon och de kom en å gav henne medecin precis så hon vakna till och jag försökte
kommunicera med henne men de gick inte så bra idag /=
Jobbigt att se henne så, fick nå fel och höll på bryta ihop en gång...
Men livet är inte alltid lätt...
Men men, ja stannade där omkring en halvtimme - 40 minuter och sedan drog vi hemmåt.
På hemvägen bjöd älskling mej på mat, de blev Kebabtallrik på Kebabcity.
När vi var hemma gick ja ut me hunden, sen har vi mest bara tage de lungt..
Har inte haft lust och gjort så mycket idag så.

Hur har eran dag vare?



Kommentarer
Postat av: anna

gud du är sån fin människa cissy:)

du var ju iallafall där och hälsade på, det är tanken som räknas!<3

2009-02-17 @ 11:32:37
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Jaavisst.. Jag försöker iaf =)

2009-02-17 @ 16:35:34
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback