Nu är allt hår borta...


... Ja idag fick ja spunk när ja mådde illa idag så jag ställde mej framför
spegeln å röck ur mitt hår ja satte in till nyår,
sen satte jag mej nån timme i duschen...
Så nu är man korthårig igen =O
Fett ful ja känner mej, men skönt också å få ur alla ringar i håret...
Kommer väll antagligen snart sätta in håret igen för kommer väll
få nån ångestattack att ja slet ur det, haha...
Ja tycker ja är finast i långt =)

Mot eftermiddagen våga ja mej på att äta, och ja fick äntligen behålla maten i magen..
Eller mat å mat, ett paket nudlar...
Som sagt har ja åkt på magsjuka /=
Men de verkar äntligen vara på bättringsvägen..
Så jävla skönt...

Idag har jag spenderat dagen med att sove till klockan 12-13.oo
å sen kollat tv, spelat lite Ps2 me pojkvännen min å nördat framför datorn...
Kolla på MTV nyss också på Tila Teq bla bla love shot bla... nånting..
Och ja har sett nån del av season 1 å nu är season 2...
Vilken jävla slampa de måste vara, asså hon springer runt å håller
på me alla å är störtkär i alla..
Common' , kan hon bara inte välja en?
Vem vill hålla på så? Speciellt i tv?

Känner att jag är på diskuteringhumör idag, vettefan varför..
La in värsta kommentaren i Annas senaste blogginlägg också ^^,
Tycker ni kan läsa hennes blogg btw:
http://aejonsson.blogg.se/
Hon är världens underbaraste person =D



Kommentarer
Postat av: anna

naaaw! du är bäst!

nä men jag "mår dåligt" för jag inte hade sovit och bara varit på skolan och tränat, så idag har jag sovit jätte många timmar:D så nu är anna tillbaka:D haha ÄLKSKAR DIG!<333

2009-02-04 @ 06:06:10
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Braa att ANNA är tillbaks =D

2009-02-05 @ 00:25:40
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback