Pimpling...


... Idag åkte min familj & Petras familj & pimpla en sväng
på Backetjän, men inte fan vare kul..
Typ hur mkt vatten som hellst på isen & snö ovanför knäna som
man fick försöka gå frammot i, jobbigt var det.
Så kanske var högst 15-20min & försökte pimpla sen gick ja & Robban 
och grilla iställetför, haha xD
Så jävla mycket bättre...
Fan idag är man slö som fan, klev upp tidigt i morse också vid 09.3o ^^,
Ett mysterium, ja vet... Inte ofta en Cissy lever vid den tiden. ;)

Vid 15.oo skulle Petra & Rickard åka hem så snålskjutsa
med dom till Sundsvall så nu sitter ja hemma i lyan med
killen min & funderar på att ta mig ork & äta nått.
Efter det lär ju jag somna, haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback