Städdag hos Sabina...


... Idag vakna jag av att Sabina ringde vid klockan ett, för jag lovade henne igår att
komma över till henne idag å hjälpa henne med städningen, för de är väll sånt vänner gör?
Ställer upp för varann? Men de förstår tyvär inte alla... [Har inte klagat på länge så var på tiden nu ^^]
I alla fall, ja klev upp då och hoppa i duschen en sväng, sedan tog jag mej ett päron till frukost,
gick ut me Laika på en liten promenad å vid 14.3o tog jag bussen till Sabina..

Jag hjälpte henne att småplocka litegrann, sedan så ställde jag mej och diska...
Vid klockan 18.oo var vi klara och gjorde mat och käka där, tack så mycket Sabina <3
Och sen skulle hon till Rikard och jag hem och gå ut med Laika,
på bussen hem mötte ja min älskling, weey..
Fett mys då ja saknat han som fan, och en av hans nya arbetspolare var med så hejja på han..
Ja, Robban börja jobba idag och de lät som om han tyckte det var helt okej, och de är ju bra...
För ja vill ju Robban ska ha de bra å må bra =)
Idag pratade jag me mamma också och jag har börja tänkt ut vad jag vill göra när jag fyller år,
vara med mina närmsta vänner å de å smådricka lite å bowla, så mycket mer vill jag inte göra... 
Då sa ja till mamma att hon skulle med och bowla, HAHA..
Och pappa med självklart...
Tro mej , de ska bli kul om hon kommer med, eller ordet "om" finns inte utan ja ska tvinga henne..
Sedan vill jag att ANNA ska vara med, Robban, Sabina, Malin...Så nu får ni offra mej, å nej ja vill inte ha nått när ja fyller år bju mej bara på nått å dricka så är ja glad å var med på bowlingen!
Ska se om ja kommer på nå mer roligt folk också... ^^,

Nu ska ja ta mej tid å leta upp en bild på Sabina, för hon får bli dagens bild på min bdb...
Byebye



 

Kommentarer
Postat av: anna

haha ja klart jag är med:D

ha en kul helg du med bästa

2009-02-13 @ 09:44:09
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Bäst för dej det ;)

2009-02-13 @ 16:17:35
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback