Tigerkaka...


RAAAARW, vilken tiger jag är!

... Igår medans Robban var på jobbet städade jag ordentligt i lägenheten... =)
När han var hemma började jag att göra mat, Kassler med Pasta & Holiday dipp *njammi*
De är gott =D
Efter det satte han sig framför datorn & chillade medans ja gjorde Tigerkaka som vi skulle ha till
myset eftersom det var våran dag igår, fett goa' vart dom..
Mäster Bakande Cissy ^^,


Sedan vart de massa mys, ni vill inte veta vad ;)
Nämen, haha.. Kollade på tv & sen vid 12-1 på natten var vi tvungen att försöka sova för Robban
har jobb idag som han stack iväg på för nån timme sen...
Själv ska ja nu gå in på arbetsförmedlingen. sen å fixa nåra saker,
sedan skicka en grejj till en snubbe för ja har ju kanske jobb =O


KATJHINGA!



Kommentarer
Postat av: Anonym

MIN STJÄRT!

gissa vem jag är?:D

en koala med två små söta öron!

kyss

2009-02-19 @ 19:36:36
Postat av: Cissy

Nemen, vem är det !? :| Äre den där horan från Ånge som stalkar mej?! :O

2009-02-19 @ 20:33:02
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback