Tråkig Lördag...


Jag börjar känna mej så jävla lat, måste bli skärpning på de...
Jag säger jämt att jag ska göra så mycket, men inte gör ja de...
Inte bra, inte bra alls..
Så imorgon oavsett om ja orkar/vill/eller inte vill ska ja städa lyan rejält
för sagt jag ska göra de i flera dar, har disk så ja å robban druknar..
Sen ska ja även tvätta...
Men de finns en del småsaker i lyan som gör att man inte orkar göra saker,
som t.ex när man tvättat orkar man inte lägga undan renkläderna för har ingenstans att ha de
för har inga hyllor till garderoberna, så i veckan ska ja ta snack me pappa så man iaf kan få
ordning på det,
sen ska ja även göra en del privata ärenden som ja skulle ha fått gjort för länge sen,
men nu ska de göras..
Robban ska få puscha på mej som fan..
På måndag ska ja börja träna också, börjar gå upp i vikt å de vill ja inte..
Törs snart inte ställa mig på en våg..
Många i familjen är mulliga/överviktiga å ja har dom anlagen å vill inte bli som de, inge illa ment...
Ja älskar min familj som dom är...
Så måste sätta igång innan ja tappar lusten totalt..
Problemet är bara att komma igång, de är så satans svårt å sen hålla de...

Till våren ska ja börja konditionsträna också, men nu börjar ja me styrketräning ^^,

I helgen har ja inte gjort ett skit...
Igår chilla ja hela dan, va ut me hunden mellan varven å fortsatte sen chilla me min pojkvän.
Vi var onyttiga å gick upp till godisbasar(stavning?) å köpte godis för en hundring å cola..
Efter de la vi oss å kolla på film, sen öva ja lite photoshop nån timme...
Haha, sminka robban på en bild.. Jättevackert ^^
Förstorade bröst, lebb ja kände mej när ja testa på de... haha.. Men så kan de va..
Ska ja förstora era bröst säg till ;) haha,nä skojja...
Häromdan förstor Robban mina bröst så ja såg ut som Pamela Andersson, hemskt.
En sak är säker iaf, ingen plastfejk operation för mej.
HAHAHA, men de såg roligt ut. Och riktigt hemskt nog...
Sen gjorde ja lite annat småkrux..
Idag klev ja å älskling upp vid 13.50 å då tog vi me Laika till Tempo
å mötte upp Markus en sväng, panta å gick sen hem...
Sen på eftermiddagen kom Micke å han å älskling höll på me rappen sin,
så ja satte mej å spela nya crash ett par timmar å nu sitter ja här breve dom,
lessnat på spelet å skriver här istället..

Men nu ska Robban få tillbaka datorn så han kan skriva texter å annat shieet faan.
See Yaa..




Kommentarer
Postat av: anna

HEJ SLYNA HEJHEJHEJ:D

hitta kabeln till kameran nu så jag får se lite bildeeeer:O

2009-02-07 @ 21:32:55
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Ahhh, får se om ja får fram den imorrn åsså.. Laddare till mobilen å kabel till kamera blir mitt uppdrag för morgondagen <3 hejdå hejdå hedjå slyna :D

2009-02-08 @ 00:04:12
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback