Willys...



Idag klev jag å älskling upp vid 12 halv ett å fixa oss litte å sen drog vi på arbetsförmedlingen,
för han hade möte där =)
Efter det så drog vi in till Birsta å handla mat m.m. på Willys å sen skjutsa Markus hem oss...
Då var jag ut med Laika sötnosa å packa sen upp varorna...
Skulle behöva diska nu och småstäda, men sitter nu å tar en break å vilar bena...
Haha, på vägen in till Birsta beslöt ja å Robban att vi bara fick snacka engelska,
lite dum man kände sig.. Sen fick ja en dum idé för mig att vi skulle välja varsin färg på bil,
Robban valde röd å jag valde vit å när man såg sin färg fick man slå på varann..
Måste sett dumt ut i bussen att vi slog varann, haha.. Satans ont i benet fick ja också,
å inte fan sluta Robban när ja sa till heller =O Stryk ska ungen ha... =|
Haha, men jag älskar honom för det.!
SÅDESÅ!

Igår var jag också ner på stan, men då var ja med Sabina å hennes kille &
Malin å hennes kompis =)
Funny funny =) Kul å få träffa dom...
Men efter nån timme drog alla så de var bara jag & Sabina kvar å ja följde med henne
på lite olika affärer å hon shoppa lite kläder =)
Själv  är man pank som fan just nu /=
Men så kan de vara ibland, spendera mina pengar när ja va i Sthlm ja =O
Då får man skylla sig själv, sen kanske det blir Lyset på fredag också, men
får se...
Inte så kul om ja inte har cash då...
Men alltid kul att få träffa lite folk =)

På påsklovet ska jag nog dra till fjällen me Robban å min storasyster Ylva,
hennes kille Tommy å deras barn Rasmus..
Ska vara barnvakt åt Rasmus, å lär ju bli köra ,massa skoter m.m.
Kan bli skojj, å skönt att få komma bort ett tag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback