Badat i poolen...



... Jajjemen, för nån timme sen när de va kyligt ute & blåste utmana Robban mig & 
bada i poolen ute på gårn så ja de gjorde vi, han doppa sig först & ja försiktigt i sedan..
Sen var det bara raka vägen in till duschen innan man frös ihjäl!

Efter det satt vi & kolla på tv med morsan & farsan & för en liten stund sen kom jag upp på rummet
& sitter nu i lugn & ro & bara tar det lungt!
Nu har jag utmanat Robban om vem som kan vara uppe längst, så vi sitter
vid varsin dator & nördar nu!
Dålig idé igentligen när båda är jättesega idag & inte sove så bra på flera dagar!
Haha, kommer sluta illa..

Imorgon förmiddag åker vi hem till Sundsvall också, ska bli skönt men ändå inte..
Skönt att komma hem, men finns så mycket & göra då som städa/tvätta m.m.
Man får laga maten själv också som börjar ta slut, så blir man sugen på nått är det kört!
Har vare skönt & fått vare hos morsan nu typ en vecka fast man får lite långtråkigt ibland!
Jag längtar så jävulskt tills jag & älskling åker till Stockholm, det ska bli 
så jäva kul!

Nepp, dags & sluta skriva & klia sönder mig istället, har fått så hemska myggbett!



Robin Hansen I Mitt Hjärta För Alltid! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback