Barnvakt...



... Idag klev älskling upp vid 09.3o för idag skulle Anna & Jimmy  till IKEA m.m. så vi skulle vara barnvakt.
Men jag somna om & sov till klockan 12.oo idag..
När jag klev upp fikade älskling & jag & efter det gjorde vi lunch till Sean & Kate..
Det blev snabbhamburgare!

Efter det satte vi oss vid datorerna nån timme medans Sean & Kate spela på Wii:et,
sedan lessnade jag på datorn & då fick Kate sitta här & spela Karlsson på taket medans
jag la mig ner i den sköna soffan & löste lite korsord!

Vid 17.oo tiden idag ställde jag & älskling oss i köket & gjorde pannkakor & vispa grädde,
de blev skit!
Men jaja, gick & äta iallafall & ungarna tyckte om det, viktigast det så dom fick i sig mat!

Jimmy & Anna har inte komme hem än, så ja vet inte om de blir vi eller dom som får natta barnen
sen.
Alla längtar tills i morgon, det har vare mycket tjat om morgondagen!
Då ska vi på Gröna Lund, de ska bli kul!
Ja ska åka alla karuseller!

Ända jobbiga imorgon är att jag måste kliva upp vid 07-08.oo & sedan kommer jag inte kunna äta på
hela dagen förens vi är hemma!

Fick lön  idag också sen ja jobba föresten, så nu har jag lite extrapengar!
Fick kring 750kr & jobbade då från 10-17.oo om ja minns rätt?
Men det är väll okej pengar för en dag?

Men mina pengar som ja har nu på kontot kanske tar slut om en stund bara, för
jag & älskling funderar på att köpa en grejj ;) Mohahaew, ni är allt nyfikna kan jag tänka mej?
Men ingenting jag kommer berätta, sådeså!
Kanske kommer bild senare på vad det är för sak om det blir att vi ska ha den!




Kommentarer
Postat av: anna

sv: jaa dom är skitsnygg fast mycket snyggare i verkligheten :-D

2009-07-28 @ 17:57:12
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback