Facebook...



... Nu sitter jag inne på Facebook & sitter å småspelar nått spel & svalkar av mig 
under takfläkten som är igång för fullt...

Mamma & pappa har åkt till Sundsvall så det är bara jag, älskling, Melissa & 
hundarna hemma...
Ska strax gå ut med dom på en promenad & sedan äta innan min storasyster Veronica kommer
för vi ska fara & bada i Norrsjön för hon ville ta sin dotter dit...
Senare när mamma & pappa har komme hem ska vi fiska vad jag vet,
beroende på när dom är hemma.
Men dom lär ju skjuta upp det till imorgon, typsikt dom!

Sen vi kom till morsan har vi mest tage de lungt för har vare så himla varmt
så man har inte velat röra sig en centimeter.
Men jag klagar inte, hellre värme än kyla! xD

Jaja, ska inte sitta här & dra på tiden utan göra mig klar för
idag blir det åres första dopp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback