Helikopter...



... åkte jag igår, fan vad häftigt det var!
Det var jag, älskling & Sascha & en kameraman + piloten då..
De va det roligaste jag gjort på länge, bilder kommer så fort jag orkar ta dom från kameran, har även det filmat!

Ja, som ja skrev sist så skulle jag på backetjärn & åkte dit i förrgår & då tog vi de bara lungt & umgicks med familjen,
drack nån grogg/öl & spela Yatzi & fiska...
Ja fick 2 abborrar & Robban fick en mört + 2 gäddor så de tyckte han av skitskojj!
De blev inget bad, haha.. Vi är sånna usla badkrukor!
Sen sov vi där då i tält på natten, sov inte så jädra bra så var skittrött igår hela dagen..
Klev upp klockan 6-7 på morronen & fika & sedan gick vi & fiska en sväng medans vi vänta på att 
morsan & farsan skulle vakna, efter det hoppa vi i duschen & sedan var det en riktigt seg dag..
Men mot kvällen fylldes campingen med folk som skulle sova där & massa andra som bara skulle dit & festa då
eftersom det var nån monsterfestival..
Sedan så bjöd Marko oss på en helikoptertur! Tack!
De va skitskojj!
Träffade även Sara & de va ju ett tag sen så va lite kul det också.. Haha..

Jag & älskling vart inte kvar där länge då Laika var för rädd av allt där
så blev ingen tältning den natten utan åkte hem igår
kväll vid 23.oo med Olivers om skjutsa hem oss...
Gick då upp & nörda ett tag & somnade sedan vid 01.oo tiden!

Klev upp för 3 timmar sedan & har sutte här sen dess!
Vaknade av att de va morsan & farsan som kom hem & knacka på dörren, 
och dom hade haft de skojj igår me masssa tokigheter!

Nu snart ska ja hoppa i duschen tror jag, så jag får fräcsha upp mig!
Sen vettefan vad man ska göra...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback