Ice Age 3...



... Idag har Älskling, Anna, Kate & Sean vare & sett Ice Age 3 på 3D bio, fan va häftigt det var! :D
De gilla ja, fler 3D filmer måste jag gå på!
Det var helt underbart & roligt & filmen var kul, haha.. helsjuk!
Sid är så störd & Scrat är de så synd om jämt, men dom är så roliga!

Iallafall, vi åkte iväg vid 12 tiden & kom precis hem, nu sitter jag & älskling framför datorerna & tar det
lungt medans ungarna kollar på tv & Anna lagar mat.
Jimmy sover för han har jobbat natt, så det är bra lungt nu men ganska skönt.. :)

Igår var vi i andra lägenheten dom ska flytta till & målade ett rum, så jag vart alldeles orangefläckig
när vi var klara!
Haha, så idag har man vare orangeprickig & snygg!
Men allt är typ borta efter duschen så ska inte klaga!
Fick ett par mysiga, fina mjukisbrallor igår också av Anna, Tack! =)

Idag på Stockholm var vi även in på Top Street Wear & där hitta vi världens snyggaste glasögon!
Får lägga upp bild på dom sen! Hahaha...
Var även in på en av mina favoritaffärer, Punk'd!
Men köpte ingenting där för ska in till stan igen nån annan dag i veckan!
Sedan ska jag även in till Upplands Väsby för där finns den underbara affären New Yorker så ska
jag shoppa lite för dom lilla pengarna jag har kvar..

Men nu har ja bloggat klart för idag, ska ta & kolla min mejl en sväng nu
& sedan ska jag logga in på Facebook så ni hittar mig där!

Ha de riktigt nice!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback