Irriterad idag...



... Det är nått fel på mig, tror  jag vaknat på fel sida...
Känns som jag tjaffsat & irriterat mig på alla idag & även mig själv, när jag satte mig ner på stolen framför datorn idag blev jag irriterad på stolen & mej utan anledning.. :| Skumt!

Idag har det vare en lugn & seg dag, för en timme sedan åt vi grillat & sedan satte jag mej ner här
medans Robban låg på sängen & löste korsord sen gick han ner & kolla på tv..
Nu komme han precis upp igen & jag har ingen aning om vad jag känner för att göra, sitter 
& tar emot lite musik från Gadd nu på msn & småpratar lite med Älskling anna <3
Saknar dej mitt päron!

Skulle bli Boda Borg idag men tar det på Söndag iställetför, längtar tills dess..
Längtar ännu mer till den 21 då jag drar till Stockholm!

På Fredag så drar Laika till Tom :/ 
Och nu i början av veckan tror jag det kommer folk & hämtar terrariumet, skönt att det blir gjort!
För en gångs skull, hoppas jag.. 

Nepp, nu börjar ja bli för uttråkad & irriterad för att skriva här..





Kommentarer
Postat av: anna

saknar dig

2009-07-10 @ 20:44:54
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna: Jag Saknar Dej Mest sockerpärlan! <3 :'/

2009-07-12 @ 00:54:58
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback