Raggarbil...



...Idag åkte Jag, Älskling & Lillasyster med storasyster Veronica & hennes dotter Amanda till Norrsjön :)
Efter ett tag kom även Tommy, Ylva Rasmus dit så hade mys där några timmar & jag tog årets första dopp!
De va jätte mysigt att bada där, varmt & skönt i vattnet.
Man frös ju när man kom upp så var fan varmare i vattnet :P


"Jag som är "sjöhäst"  åt systerdotter Amanda"


"Och en fulbild bjuds det på"

Sedan vid 17 - 18.oo tiden var morsan & farsan hemma från stan så då skjutsa Tommy hem oss i snyggbilen
& sedan duscha vi av oss bara & gjorde oss i ordning & åkte iväg & fiska.
Först var vi till nån tjärn ovan Grönsta tror jag det var, haha...
Sen var iväg till Fränsta Vikborn..
Fick en del fisk allehop utom stackars Robban! 
Så nu ikväll är han lite emo!

Just nu känner jag mig trött i kroppen så sitter bara här & chillar framför datan me älskling
& ska snart lägga mig & mysa & sova med han!
Ska upp tidigt imorgon & städa åt morsan & sedan fixa till Melissa lite ^^,
Ska bli skojj, sen åker hon på Gatufesten & låter som om vi ska campa på Backetjärn
från imorgon till Lördag eller nått för ska vara nått där som stod i Ljunganbladet!
Hoppas de blir kul, om inte annat så har man ju fått umgåtts med familjen & det
är ju alltid mys det också! :)


"Den Härligt Snygga Bilen som jag önskar
vore min!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback