Huvudvärksnissarna...



... De är jag & Robban det idag, fyy vad vi känt oss seg idag & haft huvudvärk...

De blev inge fiske idag eftersom vi vare så seg idag + att det  inte har vare fint väder emellanåt
då det spöregnat...
Klockan 13.oo klev vi upp idag & då åkte Robban med morsan & farsan till Konsum för
att köpa cigg & när dom kom hem hoppa jag & älskling in i duschen en sväng..
Efter det åkte mamma & pappa till Tivsjön & högg ved inför vintern & jag & 
Robban satte oss & fika & sedan gick vi upp med datorn & satte oss & nörda...

Har mestadels sutte vid datorn hela dagen & vare ut lite då & då med hundarna...
Senare mot kvällen gjorde vi oss varma mackor & sedan gick vi ut & grävde mask inför
morgondagen...
Ska upp tidigt då & ringa en person & sedan packa lite saker & göra mig i ordning så
drar vi i familjen & fiskar..
Vart vet vi inte än, så de får vi se...

Nu ska jag snart gå ut med Laika en sista gång & sedan kissa & borsta tänderna, 
efter det ska jag försöka sova...
Känner mig inte de minsta trött men klockan är ju snart 01.oo :O

Måste rusa nu för Laika har snott en tandborste :|




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback