Inga pengar ännu...



... så kan fan inte köpa en telefon ännu, fett piss :(
Jaja, åkte till mamma & pappa i förrgår för jobbade igår & de gick jättebra, 
de va Aware/AWPE:are jag servera åt.
Ja vet inte hur mycket jag får för det, men det märks...
Har jag tur får jag dom pengarna innan slutet av månaden :)
*KUNG* det skulle vara!

Just nu sitter jag vid älskling & nördar & äter nå goa kakor mamma gjort,
väntar på att klockan ska bli 18.oo...
Då tar vi bussen till Sundsvall med Anna & Becka & firar att dom gått ur 9:an, 
Anna får sin present idag också av mig ^^
Hon vet vad det är! 
Eller ja, dom får dela på de, men dom får det!
Haha...

Sen hem & byta om, hoppa i duschen en snabbis & gå över till Matte allehop.. :)
Ska bli mys.! 

Ja känner så för att shoppa också, vart ju inte denna vecka :O
Får hoppas de blir nästa!
Men men , ska fortsätta med mitt nördande nu medans ja kan! 

Puss!

OCH GRATTIS TILL BECKA & ANNA som gått ut 9:an dom små flickorna ;)




Kommentarer
Postat av: anna

åh tack älskling, vi är stora nu:@

och vi båda tackar så jättemycket för presenten<3

2009-06-12 @ 14:30:02
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback