Mår inge bra idag...



... Uscha nej... Jag är helt seg i huvudet & har ont, sove nu i nåra timmar & de va inte bra 
gjort igentligen men orkade bara inte hålla mig uppe..
Får hoppas på jag kan sova ikväll ändå, just nu längtar jag bara tills det är kväll...

Åkte hem idag då mamma skjutsa oss så vi var hemma vid 11.3o här i Bredsand, skönt det! 

Nu är min älskling på väg & promenerar för att få beställa hem pizza & ja orkade inte följa med 
då ja kommer avlida i värmen när ja har så ont i huvudet...
Ska knarka massa vatten & cola så fort han kommer hem & äta min pizza...

Datorn funkar inte heller som den ska, men de har jag sagt tidigare!
Men nu funkar inte bdb & facebook på den...
Inte blocket heller...
Uscha, önskar att Robban installerar om den snart...




Kommentarer
Postat av: anna

krya på dig älskling

2009-06-25 @ 18:06:14
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback