Midsommar...



... Ja i förrgår var jag på grillfest som sagt , men igår kväll for jag, Sabina & Älskling till Viskan 
på förfest i långhuset hos Purre för Christian bjöd dit oss..
Där var det inte det roligaste men det var en massa folk utanflr så efter att vare uppe hos han 
ett tag & tage oss nån öl gick vi utanför där det var en massa folk & kändisar ;P
Vi satt där tills klockan blev kring 23.oo då vi alla började att vandra upp till Viskans Parken..
I år tyckte jag det inte var mycket folk alls som det brukar & inte så många polare så tyckte de inte 
var så himla kul, men för full vart jag, haha...
Sabina hittade en pojk också som hon försvan med under kvällen, Jens Wallsten är den
lycklige till min bästaste, finaste systerdotter ;) <3..

Ja vet inte när  vi åkte hem inatt, men morsan & farsan hade la hämtat oss nån gång..
Och Sabina hamnade hemms hos pojken...

Vaknade upp vid klockan 12 - 13.oo idag & klev upp då med huvudvärk & gick ner & fikade med älskling,
efter det ringde jag Sabina & kollade om hon levde & sedan började jag hjälpa mamma med att göra mat
medans hon åkte & kolla till hästarna hos Ylva eftersom hon inte har vare hemma i helgen...
När hon kom hem kom Sabina hit igen med Jens & han stannade kvar ett tag på en kaffe & de..
Men sedan när de blev mat vid 16.oo så drog han & vi åt & sedan packade Sabina sina saker &
jag & Robban la oss framför tv:n nån timme...
Vid klockan 17 - 18.oo drog Sabina hem till Skönsmon för hon åker till Uppsala imorgon, men
jag & älskling stanna så efter mamma skjutsat henne till tåget så gick jag & älskling ut på balkongen & satte
oss vid mamma & pappa & tog oss nån grogg idag igen, haha...
Började i Onsdags, men idag blire fan sista dagen...
Vi spelade plump en gång sedan satte vi upp kubbet & tog oss 2 matcher..
Jag & Älskling mot morsan & farsan & vi vann självklart!
Eller ja ska inte ljuga, utan skämmas & säga att faktiskt gamlingarna vann :$

När det började bli mygg & kyligt ute gick vi in & satte oss & spelade Monopol & dunka musik (skitbra låtar som låten ja laggt upp! HAHA ) & ja förlorade så
därför sitter jag nu här & skriver av mig en stund medans ja väntar på att resten ska åka ut...
Ojojoj, är inte bra på spel ja :P
Funderar på hoppa i duschen snart en sväng & frächa upp mig innan jag lägger mej,
för sen ska ja nuppa & spela GoKart me älsklingen..
Haha :D

Måste gå ut med Laika nu en sväng också, :)
Tjingelingan & SKÅL på er alla!






Kommentarer
Postat av: anna

så du blev för full ändå:@

att ni ungdomar inte kan sköta er:O haha<33

2009-06-22 @ 08:09:06
Postat av: Cissy

haha :D <3

2009-06-22 @ 16:37:03
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback