Öl & Nintendo 64...



... Ja kan de bli bättre kväll?
Älsklinng , jag & Christan sitter hemms hos oss & spelar MarioKart & Chrille bjussar på öl!
Tack!
Kan de bli en bättre kväll, haha.. KUNG juhe!

Och Laika sitter på sidan om oss i sängen & myser :)
Hihi...



Imorgon eftermiddag bär det av till Torpshammar, men ska kliva upp tidigt eller om ja tar & håller
mig vaken tills imorgon för ska hänga kläderna på tork som inte hann det idag sedan
städat klart som inte heller blivit klart idag!
Anna kommer imorgon så & tar över lägenheten tills på Lördag!

Min söta unge, jag älskar dej som fan Anna, du är min bästa vän <3
Du är verkligen det, du är bäst, du är snäll, du är helt klart underbar & ja litar på dig som
mest & de känns så underbart att ha nån vid sin sida man kan prata om allt när de behövs...

Men så har jag även min pojkvän, Robin Hansen..
Utan dej skulle jag inte leva, varje dag jag vaknar med dig vid min sida 
så vaknar jag med ett leende varje gång & ja känner att livet är underbart!
Jag älskar dej så in åt a helvete, du är värd mer än allt annat!

PUSS PÅ ROBIN & PUSS PÅ ANNA!




Kommentarer
Postat av: anna

du är världens bästa, mitt allt, min kärlek:-D

jag vore som ett ruttet bananskal utan dig.

älskar dig min bästaste.

lämna mig aldrig för då skjuter jag dig<3

2009-06-18 @ 00:09:02
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Gullunge <3 Du är min bästaste!!! Jag Älskar Dej Med Gumman <3

2009-06-23 @ 01:00:27
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback