Så himla underbart väder...



... KÄRLEK på det, inte ett moln så långt ögat kan nå!
Nu har jag nyss smort in mig i Sunkiss & i väntan på att det ska torka har jag kollat mejlen m.m.
& sitter nu & skriver här i bloggen.
Ska vänta på Robban också som precis ska ta & hoppa in i duschen en sväng, sen ska
det ut & solas!

Var meningen att ja skulle städa & tvätta idag, men FUCK det när det är så fint väder.
Kanske t.o.m ta ett dopp idag om älskling är på! ^^,
Man bor ju så fint till, nära till stranden!

Men men, ska plocka ihop nån bok nu & en skön filt & hitta mina brillor & lite saker till Laika
så ska vi börja dra oss utåt, för här kan man ju inte sitta idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback