Sirus flyttar...



... Ja, min mamma ringde nyss & sa att Sirus flyttar för dom kunde inte ha kvar han, men han flyttar
till Ljustorp till Melissas pojkväns mamma i ljustorp där han kommer få sällskap av hästar & så...
De blir nog bättre, men ja.. Var iallafall kul & ge pappa presenten :)

Jag som blev så kär i gulleplutten!


  


Idag vaknade jag & älskling vid 12.3o & då klev jag upp & gick på toa & sedan satte jag mig här & 
kollade kontot, mejlen m.m.
Funderar på att logga in på msn snart & se om min bästaste Anna är inne <3

Robban ska snart dra ner till stan med Markus, sen kommer Micke att vara här när Robban kommer
hem igen... 

Idag satte jag ut ett pris på terrariumet också, 2.oookr.!
Det är ett bra pris så är nån intresserad så säg till!
Blev så less på alla kanske svar jag fått & att andra är seg på svara om dom ska ha
det eller inte & inte kunde säga ett pris & nu vill jag bara bli av med det så första som mejlar
som säger han/hon vill ha det, får ta det!

Är även less på att snart spelar Mötley Crue & ja kommer inte kunna se dom,
vilken mardröm :( Ja kommer börja gråta!
Jag hade verkligen sett fram emot det!
Men vad gör man när man verkligen inte kan?! 




Kommentarer
Postat av: anna

är inne nuuu':D

och vi skiter i p&l, vi firar min födelsedag med festligheter istllet!<3

2009-06-15 @ 15:10:45
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Visst kan man skita i P&L! Men inte MÖTLEY FUCKING CRUE!!! :O :O :O , Klart de ska firas som fan! :D <3

2009-06-15 @ 19:40:18
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback