Ännu ett inlägg...


... Men idag har ja faktiskt gjort mer än ingenting...
Efter sist ja skrev kom mamma & pappa & hälsa på å ja fick lite
käk & pengar till busskortet, men fattas fortfarande pengar till blekning &
svart färg så ja kan bli fin tills ja ska ut den 14:onde ^^,
Ja vet att ja tjatar om de, men vill verkligen de ska bli klart innan dess...

Ja, efter mamma & pappa vare här typ en timme skjutsa dom ner mig på stan
så klev jag av vid Clas Ohlssons & gick d till Texas där ja ringde min käraste pojkvän
som var på jobbet & bad han möta upp mig.
Så ja följde han en sväng till jobbet å såg hur de såg ut & de :P
Sen snodde ja han därifrån så han fråga om han fick sluta tidigare & de fick han.
Då gick ja till Ungdomsmottagningen, men dom hade stängt /=
Isf gick vi en snabbis på stan & kolla kläder m.m.
Sen fick vi för oss att vi skulle spela biljard på downtown men när ja va där tordes ja inte
för de va mkt folk så vi gick till ica en sväng isf & köpte en chokladkaka,
sedan till Navet & fyllde på busskortet & åkte hem.
Ja just de, strax innan Ica drog vi på bookia å där köpte vi UNO också, haha..

Så har nyss sutte & spelat de, & nu ska ja gå & göra nått å äta åt mej å min prins robban...
Ja vann 2av tre ggr , hihihi!
Jag är BÄST, ingen protest! ;)
Pussi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback