Bio & massa mys med min pojkvän...


... Idag vakna jag vid 12.oo eller ja, 13.oo eftersom Robban sa att tydligen ställde dom om
klockan till somartid inatt, har inte sove så länge på ett bra tag nu, men kan vara för att ja
somna vid 05.oo natten som var när Robban kom hem som vare hos Matte...
Haha, kan fan inte sova utan hans närhet!
Jaja, Har inte gjort så myccket sen jag vaknade, först var ja in på Facebook & kollade &
spelade lite Maffia War, meninglöst spel ja vet men på nått sätt fastnar man för det ändå, haha...
Efter de tog jag en match i monopol med älskling, ja vann :D
Och nu har ja nyss duschat & gjort mig i ordning för vi är på väg ner till stan för att äta om nån
timme & sedan gå på bio 08.45 för att se på Kenny Starfighter, vad ja minns suger de men
älskling vill så gärna se den å hans mamma bjuder så, hihi :D
Söt hon är =)
Men ingen är sötare än min pojkvän <3
Nä, nu ska ja bära datorn in till köket & sätta på Laika trosor & löpbinda..

Jobbiga hund, såg hon hade pissat inne 2 ggr också :O De gör hon fan aldrig, lite brydd man vart då..
Om inte robban pissat på golvet -_-
Nädå, men lär ju va för hon löper, hon är knäpp då!

Vasaru?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback