Färgat Håret Dag I Photoshop...



Oo+ Cissy +oO



Idag har jag mestadels tillbringat min dag framför Photoshop, tycker det är så roligt att lära mig en massa nya saker där...
Idag har jag lärt mig att färgat hår någorlunda bra, men mer träning behövs, här är några försök jag gjort på min vacka vän Anna, ovan är ett försök på mig själv, från blond till Rosa/Lila...
Ja gilla färgen ja fick fram på mig ;) Skulle kunna tänka mej det i verkligheten.!


Före...


Efter! - La in lite röbruna slingor & färgade luggen,
jag tyckte de vart skitnajjs, Anna skulle passa i
det om hon skaffa så...
(Även lekt lite med hennes ögonfärg!)





Före...


Efter - Ljusrosa & Turkos...
Även lite svart i luggen, men det vart fukkat!
Ska försöka göra det seriösare nån annan dag.





Skicka gärna lite bilder som jag får leka med ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback