Fest Hos Sabina...


...Ja igår fyllde Sabina år så vid halv 6 på kvällen åkte jag & Robban dit =)
De va rätt trevligt där, vi satt mest & snacka med Charren hela kvällen &
har gjort upp värsta planerna ;)
Mohaha, vi kommer ha så jävla kuul..
Charren & mjölkdisken xD
Robban & "vasaru" ^^,
Ja de är bara vi som fattar de där, hahaha....

haha, jaja, sen även senare mot kvällen så joina Vicky oss också i snacket!
Men hände inte så mkt mer för de va rätt lungt där.

Jaja, vid kvart i elva drog ja, Robban & Charren till bussen hemmåt för dom andra
skulle ändå på krogen, då åkte vi hem & när ja va hemma bytte ja till varmare kläder
& skulle ändå ta prommis me Laika så följde med Charren hem & tillbaka & sedan
gick ja & älskling & la oss & kolla på film, men somna bra fort...
Ikväll blire bio också, tror jag.. Får se :)
Men isåfall blir det Kenny Starfighter, HAHA!

Innan jag avslutar detta inlägg så vill jag bara skriva Tack till Sabina för att vi fick komma
& hoppas du hade det roligt.
Tack för en trevlig kväll iallafall & för lånet av den fina klänningen =)

Tror ja tog 4 bilder eller nått me Robbans mobil,
men dom kommer upp senare idag på detta inlägg isf..
Så vid intresse av att se dom kom förbi senare ;) haha...

Wollibolli!



Kommentarer
Postat av: charren

bolli wolli!:D

2009-03-29 @ 01:03:51
URL: http://charren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback