Hyffsat less...


Ja nu sitter jag här & fick för mig att ja ville ha Sims 2 på datorn så jag började
att installera det, när strax över halva installationen är klar som taget mej LÄNGE
så får datorn nå cpfel & startar om -_-
Lite drygt, så nu får ja sitta & installera om det... :|

Min mamma ringde igår också & gratta mej, haha ^^,
Självklart trodde hon att ja hade sove halva dagen så
därför ringde hon så sent, sedan fick ja reda på vad
jag ska få i present av min bästa vän Anna...
Nått ja skrev i bloggen för ett tag sen ja skulle skaffa, en stegmätare...
Anna, du vet att du inte hade behövt köpa nått till mej, men TACK iaf!
Som fan att de ska sättas igång & tränas då, ja ska ut & gå i massor med Laika...
Och ja ska tappa en massa vikt & komma i form till sommaren...
Gaah, va ja längtar till sol, varmt väder, grönt gräs, härlig strand & skönt vatten...


Just nu sitter ja här i köket & längtar tills Robabn kommer hem,
det är så tyst & ensamt i lägenheten när han inte är här...
De är hemskt :|
Men men, inget ja kan göra åt saken...
Nu är de inte så långt kvar heller tills ja ska till fjällen,
de ska bli skojj... Få köra en massa skoter =D
Och få komma bort ett tag, och som ja fatta så kanske de blir Stockholm strax före
eller efter den fjäll-resan också, får se va som händer...

Men just nu har ja inte så mycket att skriva så
Se Ya Later
Pumpkins!





Kommentarer
Postat av: anna

joo klart världens bästa flicka ska få present, och visste ju inte vad du ville ha så en stegmätare blev det eftersom det var de enda jag visste att du ville ha kyss älskliugn

2009-03-17 @ 19:55:56
Postat av: Cissy

De blir PERFEKT som ja sa, precis vad jag behöver & kommer ha användning för <3 PUSS

2009-03-18 @ 15:22:44
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback