Ice Age 2- The Meltdown...


Ja idag har de vare en halvlustig dag...
Klev upp strax före 12 & sedan har man chillat halva dagen...

Vid 17.00 tiden drog jag å älskling till Tempo för vi kom på att vi ville
ha sallad som käk idag...
Åsså när vi väl stod i kassan så vart de nå fel när han skulle dra kortet sitt
& de funka inte så då tog vi av andra pengar vi hade.
På vägen hem ringde vi telefonbanken & då saknades det pengar konstigt nog
så vi fick gå tillbaka sedan & klaga på dom att de va cash borta på kortet.
Men de löste sej & vi ska få tillbaka dom i morgon, hoppas vi...

Efter de har ja spelat Ice Age typ hela dan medans Robban vare social med
Timmie vid datorn & geekat...

Naaaaaw, min pojkvän är så gullig... Vet inte hur många gånger ja sagt de,
men ja gillar & säga de,ja tänker på det jämt  så vill bara skriva av mej om
det så alla vet vad jag tycker =D
Hihi...
Förlåt om jag är jobbig..

Nepp, nu är man hungrig igen & ska lägga mig & mysa med Laika & älskling
min framför mer sallad & two and a half men... ^^,
Fett rolig serie, har börjat & ska kolla hela.

Have Fun!



Robin Kristian Hansen <3 Amanda Cecilia Sundman - För Alltid!




Slutar allt med att min älskling är skum å blåser mig på armen :|



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback