Låt tiden gå snabbare...


... Jag är så grymt uttråkad..
Idag äre Fredag också, känns som ja vill hitta på nått, men ändå inte..
Så ja vettefaan...
Försöker kolla runt efter nåra bra filmer också,tips?

VA SKA NI GÖRA IDAG / IKVÄLL?

Jag saknar Robban också, så tråkigt att han jobbar :(
Tycker han kan va hemma & mysa med mej om dagarna ^^,
Men man får inte som man vill alltid, de är en sak ja lärt mej.
Även fast man önskar de ibland..
Ja kanske ska ta mig tid & klippa loss alla gamla ringar från långhåret?
Och sätta in nya, så är de klart iaf..
Sen är de bara pengar & hårfärg som ska fixas & sätta in det.
Fett jobbigt, men vill man vara fin får man lida pin ^^,
De sa min mamma ofta när ja var liten, haha..
Töntig hon är ;) Men gillar henne för det :P

Ibland får man ha skabbiga bilder ^^,
Men alltid mycket treligare med en bild än utan så klaga inte :D
Elefantsjärtar!




The game of life is hard to play
I'm gonna to lose it anyway
The losing card I'll someday lay
So this is all I have to say

That suicide is painless
It brings on many changes
and I can take or leave it if I please



Kommentarer
Postat av: annna

snygg tjej på bilden:D har hört att du är min :D hihihi kyss höna

2009-03-06 @ 15:20:33
Postat av: Cissy

Jassåru ;)

2009-03-06 @ 20:05:52
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback