Live Wire...


... Ja nu sitter jag här vid datorn med högsta volym i mina högtalare
& lyssnar på Mötley Crüe för fullt, just nu hör man låten Live Wire & nynnar med...
De finns fan ingen bättre musik än Mötley <3 Vilken jävla kärlek dom är när de gäller musik!
Dom är min musiks största kärlek!

Jaja, iaf...
Igår eftermiddag skjutsa pappa & mamma mig till Sundsvall & på vägen hem till mig 
så hälsade vi även på mormor, de va inte alls roligt den gången /=
Men vad gör man?
Det är bara så jobbigt & se, och speciellt igår när man även fick se hur jobbigt hon igenligen
har det också!
Att det inte är bara är vi som lider, eller lider kanske är fel ord men ni förstår vad jag menar
hoppas jag :'/
Uscha, de har vare en alldeles för tuff helg för mig & ja känner mej lite deprimerad,
ja hoppas de blir bättre snart..

Men som tur har jag min älskade pojkvän vid min sida som får mig att försöka tänka på
annat & även kunna må lite bra & få kunna skratta & le, han vet verkligen hur man
muntrar upp en <3
Jag Älskar Dej Robin, du är helt underbar!
Tack så jävulskt mycket att du finns för mig.

Ja vet även att jag har min bästa vän Anna, tack för det <3
Jag Älskar Dej med, du är så helt jävla underbar som vän!


Snart ska ja försöka följa me Robban till stan för han behöver gära ett ärende,
även jag för jag har slut på p-piller snart, är inne på sista kartan, de ä inte bra...

Men nu ska ja ta & fixa mig lite, med mitt knullruffs sen igår ;)
Haha...

Puss hej!



Kommentarer
Postat av: anna

sv: nä alltså dom hade ingen vakt men hon kollade leg på dom som satt vid borden., det var nå wierd:O

2009-03-23 @ 13:59:45
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Hehe, okejokej :D

2009-03-24 @ 16:49:21
URL: http://BlackieSixx.blogg.segg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback