Lördag...


Utan dig Robin vore jag ingenting!

                                        

... Det är Lördag & ja har nyss smålekt med en bild som ja laddat
upp här  ovan & på bdb...
Vet inte vad jag ska göra idag faktiskt, ska iaf boka en tvättid,
finns det idag så kommer jag tvätta idag..
För hållar på drunkna i alla kläder nu..

Anna är tråkig också som ligger & myser me Becka isf &
mysa me mej på msn :O
Och min älskling är på jobbet & kommer inte förens klockan 15.oo :(
Fett med BLÄ på det då !

Ligger fortfarande i sängen & ska strax kliva upp & hoppa i
duschen & sedan gå ut med Laika =)
Funderar på en långprommis idag om det inte är för slaskigt eller kallt..
I veckan ska ja börja träna också :O
Nu jäävlar, ja ska ha gått ner 8kg innan sommaren har jag bestämt!
Sedan hålla den vikten...

Kan du pussa dig på din rumpa?




And the rain will kill us all.
We Throw ourselves against the wall.
But no-one else can see.
The preservation of the martyr in me.

Psychosocial, Psychosocial, Psychosocial.
Psychosocial, Psychosocial, Psychosocial.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback