`´ Robin Kristian Hansen `´



                         

Jag älskar dej gubben, jag är så jävla kär i dej.
Du ska bara veta hur mycket du betyder för mig, det finns inte ord till det,
det är enormt mycket kärlek jag har inom mig till dej!
Det är du som får mitt hjärta att slå & får mej att vilja fortsätta andas & finnas här för evigt.
Så lämna mig aldrig & var MIN BARA MIN & ingen annans, jag vill inte dela dig med nån annan!
Jag är så stolt över att ha dig, så stolt över att få visa upp att du är min kille.
Min bästaste, snyggaste & underbaraste pojkvän!
Alla borde vara avsensjuk, många är avensjuka & de vet du & jag ;)

Vårt förhållande började roligt, det är nått man alltid kommer minnas.
Haha, vi är inte som alla andra & gla' är jag över det.
Jag sitter här nu & ler när jag tänker tillbaka på hur vi träffades & vad vi gått igenom,
det har vare & är du & jag mot världen, fuck the rest liksom ;)
Hihi...


                                
         PUSS PÅ DIG MIN STORA, SANNA KÄRLEK!



Kommentarer
Postat av: anna

åh:D hihi<3

2009-03-03 @ 18:56:28
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

<3<3<3

2009-03-04 @ 12:36:17
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback