Så gott som färdig...


... jadu, nyss blev storstädningen så gott som färdig..
De ända som är kvar nu är att diska 2 plåtar & rensa massa rentvätt & rensa massa handdukar
& sängkläder som ja ska läggas in i nygarderoben ja fick av morsan & farsan som står på toaletten...
Men de får jag göra en annan dag i helgen för nu så fort golvet har torkat så ska jag hoppa i duschen
& leta fram kläder tills kvällen & göra mig o ordning, för er som missat så är det fest hos Sabina min
systerdotter för hon fyller 20 år...

De ska bli skojj, ska vara där till 17.oo sa hon men fick precis ett sms där de stod att ja ska vara där
16.oo, så ja får se om ja hinner med xD
Men jag gör så gott ja kan,
så de löser sej, ja får duscha Laika imorgon också iställetför, behöver de för hon har fått blod i pälsen stackarn,
ser ju så hemskt ut...

Men nu har golvet torkat nedanför mig så dax & dra, tjingeling...
Slå en pingeling!

Fan ja kan de där me rimma ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback