Storstädning...






... Ja nu jävlar, ja klev upp för drygt en timme sedan & började genast att plocka ihop
tvätten medans Robban gjorde sig i ordning inför jobbet,
och för en halvtimme bar jag ner det & stoppade i så mycket ja kunde i tvättmaskinen
& ska ner snart igen vid halv ett...
Efter det är det storstädning som gäller innan mamma & pappa kommer,
jag måste framförallt diska & sedan plocka upp all skit efter golvet, torka rent spisar
& skit i köket, dammtorka, damsuga & torka golvet & även rengöra toan & hänga upp
nya handukar & annat shit.. För nu är de rent av äckligt i lägenheten :O
Fan, de får aldrig blir såhär igen efter jag gjort detta...
Blir så jävla drygt & städa & man blir bara tjurig när de ser ut som de gör runt om en..

Men de hjälper inte att ja sitter här så lika bra att ja drar & börjar göra allt...

Btw, vill bara säga att ja gillar bilden på mig ovan, vettefan varför men den ä najs =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback