Svårt att andas & svälja...


Ja fyfaan, igår eftermiddag började min hals att göra ont
& värre & värre vart det, mot kvällen när jag skulle sova
då hade den svullnat upp jätte mycket & ja var trött som fan,
när jag väl somnat vakna ja upp hur många gånger som hellst av panik,
kändes som om ja inte fick nån luft & ja fick sitta vaken av smärta istället, fett jobbigt...
Just nu är det lite bättre, känns att jag är svullen men de gör iallafall inte lika ont,
bara jobbigt & svälja..

Skulle behöva en dusch också för kännermej som en äcklig åsnelort-hög,
men har ingen ork för det än...

Igår var också en vanlig dag där jag inte gjorde ett skit i min ensamhet,
Robban for till stan med Matte & ja satt hemma här i lyan & geeka...

Ylva ringde nyss också & ställde sjuka frågor, haha...
Min familj är som den är ;)
Nepp ska väll slå en plingeling till morsan nu & prata om
kameler & ufon..



Hitta gamla roliga bilder sen 2oo7 också,
hårfärgen på denna bild saknar jag...
Va tycker ni?


2 Andra foton me Cissy pose, haha =)






Kommentarer
Postat av: anna

du saknar kanske hårfärgen men jag saknar hela dig!

buhu:( nu måste jag fan kommao ch hälsa på er!

2009-03-03 @ 15:21:15
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

JAG SAKNAR DEJ MED PULLAN!

2009-03-03 @ 17:18:44
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback