Älskling & jag i Torpshammar...



... Ja, igår kväll kom Älskling hit också så blev att jag stannade kvar här längre än förväntat, 
ja vet inte när vi åker hem om det blir ikväll eller imotgon...

Imorse klev vi upp 11.oo då hoppa vi i duschen & gick sedan ut för alla andra var ute..
Pappa höll på att elda upp buskar & skit som han länsat från gården så då hjälpte jag 
& Robban till med det medans Melissa & Sebbe ställde upp kubb...
Efter att hjälpt pappa spelade vi då 3 spel med Kubb, haha..
Fan vad jag är sämst på det! Kan ju inte träffa ja..
Efter det satt vi & chilla hela familjen på bron & snacka skit, & lekte lite med geten..
Men vid klockan 13.3o så var Sirius så trött så gav han en flaska med lammnäring 
& Robban gick med han till stugan så han fick va ensam & sova ett tag..

Nu är Robban på konsum med mamma & pappa så då passa ja på & sätta
mig vid datorn lite & kolla runt..
Vi blev nyss bjuden på fest i morgon av Sabina , hos en av hennes polare i morgon..
Men ja vet inte ja, vi får se... Ska prata med Robban sen..
Vet ju inte när vi åker hem ännu...

Men nu ska jag göra nånting åt håret innan ja förstör det, som platta det & sätta upp
det eller nått, det är en trasselbolll just nu!



Grattis till Becka också som fyller år idag! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback