Bada Havet...



... Nu har jag nyss vare ute med Laika ett tag, vi gick ner till havet där hon fick bada & leka av sig:)
De va mys, skönt väder idag förutom att det blåser /=
Jag längtar så tills det är 30 grader varmt typ & vindstilla, fyfaan va de skulle vara underbart!
Då skulle jag ligga & lata i solen & käka mjukglass & läsa en bok eller ta med datorn ut & en 
kamera & ägna mig åt att redigera bilder medans ja ligger där & blir brun & fin...
Men just nu är kameran utlånad till min kära systerdotter Sabina som ska ha den i helgen
tror ja de va?

Apprpå bilder så fick jag iväg bildena förut också på terrariumet med min smarta killes hjälp, 
så nu är allt bra...  Livet är underbart!
Man har pengar så nu kan man fixa håret & köpa Sunkiss så man får lite färg, köpa P&L biljetter!
Men de ända som stör mig är hur fan jag ska hinna med & få en fin sommarkropp!
Blir en massa jävla hårdträning!

Idag blir det styrketräning!
Jag ska så göra slut på mig själv tills jag ligger döende!
Så ja avlider dagen efter av all träningvärk...

Jag har småplanerat lite hur min sommar ska se ut också, men är inte säker än..
Så får se hur det blir, så berättar inte så mycket om den ännu...

Oj, nu höll ja på att glömma vattnet på spisen, !

Byebye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback