Ett par timmar till mitt hår...



... ska jag ägna idag, jag ska för det första sy fast microringar i löshåret så det är klart, 
och när Robban kommer hem får jag en blonderingsfärg så då ska mitt hår färgas :D
Sedan får det vila någon dag så kommer jag slänga i svartfärg sen, 
sist blev inte min blondering bra så önska mig lycka till den här gången :|
Vill att mitt hår ska vara perfekt den här gången!
Jag saknar mitt hår <3
Ska även leta reda på tång & virknål så jag vet vart jag har det!

I veckan ska pappa få sin present också, vilken dag ännu är inte bestämt.
Men det händer iallafall! Haha, de ska bli så roligt xD
Ska se till så ja hinner få tillbaka min kamera av Sabina också så ja kan filma & ta bilder..
Han kommer smälla av gubben <3

Vill till Anna idag också, hon har grillfest!
Men har inte mer pengar än att åka till Torpshammar mer än en gång denna månad /=
Så de blev inte idag eftersom presenten kommer i veckan & så, och ja ska betala för den.
Sedan så ska ja paya för en hårklippning också & kanske gå ut den 29:onde,
men kommer inte ha pengar till den 29:onde i vilket fall..
Men ändå... 
Ojoj, men se de från den ljusa sidan, ja är snart rik igen! :D 
Haha, rik är väll & ta i men de är ju bättre än inga pengar alls tycker jag!

Inte har jag fått nå svar på mejlen heller från dom som sökte hundvakt, va seg dom är..
Men ja som stressar för mycket.. Men ändå, de skulle va kul + att man får en extra slant som ja skulle
behöva nu så ja skulle kunna antasta min baby Anna <3

Känns som om ja skulle kunna skriva hur mycket ovettigt som hellst idag så lika bra jag lägger av,
ändå ingen som pallar att läsa...
Men kul & bara skriva ibland, speciellt när man är så göralös som mig.

Men fick ändå mess nu så ska ta & försöka svara på det på min handikappade mobil!



Jag Älskar Dej Min Pojkvän!
Var min för alltid!
Robin Hansen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback