I turn my head to the east, I don't see nobody by my side...



I turn my head to the west, still nobody in sight... 



Idag var det meningen att jag skulle kliva upp vid 11.oo och göra mig i ordning & fara 
till stan med Sabina & gå runt där & köpa blondering & kanske en klänning, men de blev 
inte av för det första sov jag till klockan 13.oo för sov inte bra inatt för vare dålig i magen & 
haft ont  /= 
Och hade de fortfarande när jag vakna, hoppas det blir bättre snart för det är jobbigt & ja gasar 
sönder lyan :| Haha...
Robban försov sig också men stack till jobbet så fort vi vakna så nu sitter jag här i ensamheten 
& har tråkigt, måste gå ut med Laika så ska göra det så fort jag kan..
Blir de bättre ska jag städa lägenheten också!
Sen måste ja lämna tillbaka filmen vi hyrde igår på Tempo, den var bra så se den!
Den heter "My Best Friend's Girl"..
Det är en komedi =)

Innan jag slutar upp & skriva här så vill jag bara skriva, 
Förlåt Sabina!

Jag skulle höra av mig, men ja råka sova längre än vad jag trodde så det var inte alls med meningen!
Jag själv skulle bli irriterad när nån inte hör av sig som lovat så därför ber jag om ursäkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback