Jag är rik!



... Äntligen börjar man få pengar, hihi... Vad rik jag ärD

Sorry om jag inte skrivit på länge för er få som bryr sig om min blogg, men whatever...

I slutet av förra veckan tror de var från onsdag - torsdag om ja minns rätt?
Då var Sabina här & sov här, så umgicks med henne & på fredagen kom 
pappa & hämta mig & Robban så vi åkte till Torpshammar...
När vi va där så umgicks vi mycket med familjen, och satt & smådrack & grejja & spela spel...
Haha, spela även "Jag har aldrig" med mamma & pappa, sjukt... Men ja..!
Sedan så blev pappa hipphoppare, ska se om ja får bild på det sedan..
Och Robban försökte lära mamma beatboxa, HAHAHHA!
Att det kommer hamna på youtube,*pinsamt värre*
Dagen därefter for vi upp till skogen & hjälpte pappa med att hämta ved som han ska va klar med 
innan midsommar eller när fan deva..
Jobbigt & bo på landet!
Sedan har Robban hjälp till & fixat på gårn & vare duktig & igår skjutsa pappa hem oss & vi fick även pengar! 
Tack <3
Nej det har vare rolig helg, men ja har minnesförlust så har glömt skrivit över hälften av alla roliga saker 
som hänt, men sjukt har de vare!
Hahha...

Iallafall, vakna för en timme sen av att Laika skällde till & Robban stod & gjorde sig i ordning, 
gick på toan & sedan småprata & myste med sötnosen.. Han drar alldeles strax på kurs så...
Sitter & hoppas på att tjejen som är intresserad av terrariumet har msn, för jag får inte iväg bilderna
på hotmailen...
Allt går bara skit typ när det kommer till att fixa med datorn!
Sedan idag ska jag se om jag kan ta mig lite ork & städa & kanske åka ner till stan & köpa blonderingsfärg!
Så ska jag fixa mitt fina efterlängtade hår sedan :D

Nej, ska göra ett sista försök med bilderna nu så ja vet att jag får det sålt!

Tjollahoppsansa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback