Sirius...





... Hihihi, pappa fyller år i September men han fick sin present av mig & Robban redan nu,
är den inte söt?!
Haha, ni skulle sett leendet på gubben..

Imorse klev jag upp vid klockan 08.oo & då gjorde jag mig i ordning lite snabbt,
märkte då att min plattång inte funka -_-
Sen försökte ja få Robban & vakna genom & ringa han 40 gånger,
men de funka inte..
Fan va han kan sova :O
Vid 09.oo åkte pappa på jobbet & ja & mamma åkte till Konsum där en tjej stod
med geten & vänta så vi småsnacka lite där & jag payade & sedan knöt ja rosett
på pysen & åkte till pappas jobb.
Han satt på  kontoret & mamma  gick in & prata som vanligt med honom
& ja smög in med geten på kontoret, först märkte inte pappa nått men efter en minut såg 
han geten & bara kollade så han såg hjärndöd ut sen kom leendet som bara blev större & större, 
haha.. Sött!
Synd Robban missa de , och ja hade kameran med mig men hade glömt minneskortet -_-
Haha, efter han frågat ut en massa jobba han lite till & ja & mamma tog med geten på en 
biltur till Viskan & visa mina systrar den & sen åkte vi hem & ja gav han en flaska med matersättning 
& sen fick han träffa hundarna..
Allt gick bra & har städat ur lekstigan lite idag där han ska få bo, men inatt får han sova inne..
Han är så sällskapssjuk så!
Han har fått följ med idag lös både inne & ute den bortskämda geten!
HAHA, och när vi åt idag hoppa den jäveln upp på bordet & trampa i tallrikarna..

Sjuk dag, men kul har de vare :)


(Sirus fick genast polare! Dunken har hängt med han ute.)

Ikväll kommer Sara & Daniel hit också, längesen ja träffa
Danne så kan bli kul...
Och jag ska fixa håret på Sara =)

Och rubriken är namnet på geten :O
För er som undrar!




Kommentarer
Postat av: anna

åh sötponken<3

2009-05-19 @ 18:25:48
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna: Som fan!

2009-05-19 @ 23:05:27
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback