Småtränat...



... Nu har jag gjort nå enstaka situps m.m. som knappt räknas men ja kunde inte träna när 
Robban var med typ, ja vet inte varför men blev som en block.
Men gjort lite idag framför han så imorgon blir det nya tag då ja kommer va så tjurig på 
mig själv att jag inte tränat så mycket ikväll & kommer då ta igen det imorgon... Då jävlar...
Jag är en fnitterhöna som måste sluta upp & skämmas & Robban tycker jag lät som en get 
idag när jag rapa :O *Bäää*
Fan vad mobbad jag har bleve för det idag, hahahaha...

Robban träna också självklart ikväll, men rejält jämfört med mig så massa beröm på honom..
Min tanke är i huvudet nu "Hur fan ska jag gå ner 8-10kg innan sommaren?"

Föresten, nån som vet en bra övning för lår?

Idag har jag även kollat upp folk som söker hundvakt & mejlat dom, så lite nytta är gjort..
Hoppas nån behöver mig så kanske jag kan tjäna en liten extraslant på det :D

Lika bra jag kollar mejlen nu :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback