Superblond...



... Ja fifaan, igår köpte jag en extrem blondfärg så nu är jag superblond,
men idag ska det i lite svart också :)
Får hoppas på att det blir riktigt bra, håll tummarna för mig..

Men innan jag ska ta & fixa det ska ja klä på mig & gå ut med Laika en sväng,
hänga upp löshåret så jag kan färga det också & sen jäävlar ^^

Fick nyss sms på telefonen också, men kan inte läsa det för hela displayen är svart -_-
Får hoppas det ger sig, åtminstone halva skärmen brukar synas!

Kollade mejlen nyss också & ja hade fått 2 svar från folk som sökte dagmatte, 
men den ena hade redan fått en & den andra tyckte det var för långt :(
Tråkigt, bara hoppas på dom andra 2-3 stycken som behövde då!

Nej, ska ägna mig en halvtimme åt min hemsida jag håller på testa starta upp, sedan göra nytta!
Kommer vara en sida med mina fotograferade & redigerade bilder som ja kommer testa på
& går det bra ska jag göra en riktig som ja betalar för..
Just nu är det en gratis!

Pussi!

Robin <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback