`´ Aslan `´



Imorse mellan 07-08.oo kom  rotweilern Aslan till mig & det har gått rätt hyffsat idag..
Har tyvär inte haft kameran framme idag så får bli kort imorgon då han kommer igen..
När han kom var Laika fortfarande kvar borta hos Carro så vi tog det lungt ett bra tag på
förmiddagen & vid 12.3o så gick jag, älskling & Aslan till Carro & hämtade Laika..
Självklart satte hon igång med sina sämsta yl & glädjeskutt,
hon är värre än 10 bumbibjörnar tillsammans höga på 10 liter bumbibärssaft var...
Haha, men det är roligt & se att hon blir så glad av att se oss & vetat att hon saknat en :')
Efter en litet kort snack & tack till Carro gick vi hem med hundarna igen &
Laika har vare lite småtjurig på Aslan hela dagen.. Men det börjar iallafall släppa,
hon gör ju alltid så i början.. Men det är ju självklart, det är ju hennes hem
som en annan hund är i.. Men det blir ju iallafall inte slagsmål utan hon får
bara för sig & småmorra ibland, sen leker hon.. Sen småmorrar hon..

Var ner till stranden idag också där jag släppte lös Aslan så han fick springa lite & han
försökte få igång Laika med lite lek men hon var mer intresserad av dom stora vågorna
som var idag, haha.. Så han vart dissad!
Men på vägen upp igen börja dom leka lite med pinnar & så, gräva lite i sanden..

Vid klockan 17.oo åkte Aslan hem igen, & Robban har nyligen stått & gjort mat så vi har
nyss äte... Nu ska han snart ut & jogga med Christian & jag ska diska hade ja tänkt..
Kanske ta & damsuga av lite också :) , Blir så snabbt smutsigt nu när det är höst &
man har hundar här...
Ska även gå ner & se om de finns en tvättid imorgon..

Imorgon kommer Aslan som sagt igen, också ska jag ner på stan & skriva in
mig på arbetsförmedlingen igen..
Sen blir de snabbt hem igen till hundarna & tänkte ta ut dom på en lång promenad :)
Laika fick ju en sele förra gången hon var hos Carro, men den har hon tuggat sönder
på ett ställe så ska se om ja kan laga den ikväll så hon inte drar så sjukt mycket nu
när jag är ute & går med 2st hundar..

Förövrigt är det rätt okej med mig idag sen det som var igår & så..
Även pratat med mamma & pappa min & det är okej med dom med,
skönt & höra <3
Dom hade vare & hälsat på mormor idag också & henne var det som vanligt med,
varken bättre men inte sämre heller som tur är..
Måste se till & hälsa på henne jag också, men vet inte riktigt hur bussar & sånt går dit
hon är...

Nä, kallt i lägenheten som vanligt så ska sluta skriva här innan jag fryser fingrarna av
mig.. Men ha en mysiig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback