`´ Blondie Cissy `´

 

I Miss It So Much, helvete att blekning ska slita så förbannat på håret!
För jag vill vara blond igen, känner mej söt i det!

 

Men nä, nu får man vara brunett & låtsas trivas i det ett tag framöver..
För mitt hår måste vila & måste köpa massa hårinpackningar
& skit..
Idag har jag ingen lust & blogga, men kände att jag inte kunde lämna den
tom på inlägg idag så skriver iallafall lite grann..
Har vare en lugn dag där jag sov ut, Aslan kom inte förbi idag då
hans matte var sjuk..
Imorgon blir det åka till Torpshammar & hälsa på familjen,
även Ylva & hennes nya sötknutt.. Har fått ännu ett kort på
pysen så man längtar ju bara mer & mer!
Ska hälsa på mormor imorgon också på vägen!
Det var ju ett tag sen nu...
Sen har även Ylva tage hand om 4 kattungar på 4 veckor då
doms mamma vart tvungen & avlivas, så nu letar dom desperat efter
hem.. Tror en redan fått hem, ska ta reda mer om dom i helgen & fixa kort!
Älskling står & är duktig & diskar nu, efter han är klar med det
tänkte jag göra mig lite nudlar..
Laika följde med Christian förut till en polare i Bredsand & kolla på film,
han har kärat ner sig i henne men tur det eftersom han ska ha henne på jul..
Han ska få ha henne i helgen också tänkte ja då ja far till päronen.. :)
Hon trivs ju så mycket med Christian också, så det är ju roligt..
Man vet ju att hon har det bra då söt hårbollen!
Nu har jag inte så mycket mer skit & skriva idag,
får se om jag kommer blogga nått i helgen.. Beror om ja får tid till det &
det finns nån ledig dator där hemma..
Annars kommer det upp ett på Söndag kväll/Måndag..
Ha En Mysig Helg!

Kommentarer
Postat av: Annie

Vilket fint hår du hade på den bilden :)

2009-11-23 @ 15:25:54
URL: http://anniepannii.blogg.se/
Postat av: Cissy

Annie: Tack så mycket =)

2009-11-24 @ 08:00:46
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Cissy

Annie: Tack så mycket =)

2009-11-24 @ 08:00:49
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: PojkeN

Du e söt i blondt!

2009-11-24 @ 16:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback