`´ Du & Din Partner! `´




Vad heter ni?
Robin Hansen <3 Cecilia Sundman
Hur träffades ni? Säger bara ostbollar ;)
Hur länge har ni varit tillsammans? 1 & ett halft år & 20 dagar!
Är ni förlovade? Nej.
Bor ni ihop? Jajjimen, självklart!
Har ni barn? Nepp.
Har båda körkort? Ja Isåfall, vem kör bäst? Ingen har körkort ännu..
Kommer du ihåg er första kyss? Den han nästan inte fick nä, för jag var
för blyg.. Självklart kommer jag ihåg den! =)
Vem sa "Jag älskar dig" först? De va ja det...
Vem är äldst? Robban med några månader bara ;)
Vilka stjärntecken är ni? Jag: Fiskarna, Robban: Vågen
Vem fyller först på året? Jag, 16 Mars.. Robban 13 Oktober..
Vem är längst? Robban så klart, killen ska va längre tycker jag! :D
Vem sjunger bäst? Robban ;)
Håller ni i handen på stan? Självklart, är ju stolt över & visa upp vem
min pojkvän är!

Var nån av er oskuld när ni träffades? Nä..
Kände ni varann innan ni blev ihop? Rätt bra!
Vad har ni gemensamt? Vi har mycket gemensamt...
Blev du kär i första ögonkastet? Inte kär, var väll mer snarare.. "Gud vad snygg han är, han ska få bli mitt första engångsligg" HAHA!
Har ni någon speciell låt? Nä, vi har faktiskt ingen låt som är "vår"
Har ni några "fri kort"? Vadå?
Har ni stora framtidsplaner? Ganska så...
Har ni gråtit i varandras armar? Det har hänt...
Har ni varit utomlands tillammans? Inte än, men de kommer!
Vilket är ert bästa minne? Självklart alla! , men man har ju några som är absoluta favoriter som ostbollar, första kyssen & lite andra roliga stunder & dumheter vi gjort tillsammans...
Vem lagar bäst mat? Beror på vad, Robban är kung på snabbmat som snabbhamburgare & ja på lite mer avancerade saker...
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Olika, dator, myser som fan, kollar på film/tv m.m.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Alltid, tycker om & pussa på Robban.. <3
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Till en början tyckte jag inte det men sen kändes det som dom 6-7 milen blev längre & längre så då höll ja på dog ut, men sen skaffa vi en fin mysig lägenhet tillsammans.
Blir du lätt svartsjuk? För lätt, aldrig vare så svartsjuk innan men aldrig vare så rädd om nån innan heller.. Älskar Dej Verkligen Robin Kristian Hansen <3
Brukar ni bråka? Ärligt har vi aldrig bråkat men vist har vi pratat & smådiskuterat om saker, men de behöver alla ibland för att lätta på saker..
Ringer eller SMS:ar ni mest? Båda...
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Han sexiga modellröv & fina ögon, å på tal om magen.. *grr* .. ALLT är sexigt!
Vad använder ni för preventivmedel? Jag äter p-piller..
Brukar nån av er prata i sömnen? Nej..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback