`´ En Ny Vecka `´

Ifall detta inlägg låter skummt så skrev jag det i morse i ett dokument då jag inte hade nått
internet då, så har klistrat in det här nu:


I helgen vart ja ju moster, har inget namn ännu men har en bild som mamma skicka...
En liten kille på 3770gram & 50cm lång.




Längtar tills att få träffa honom.. :)

Har vare ganska chill helg, där Contessa vare här men åkte på Lördag kväll
& igår morse vid 08.3o kom Aslan hit..
Christian var här igår mestadels också & spela lite spel med Robban
& dom var duktig nog & tog hand om hundarna medans ja vilade mestadels igår
då ja inte mådde så bra, men idag äre mycket bättre!
Så sjukt trött bara då jag sovit högst 2 timmat, har som sagt börjat sove
så sjukt dåligt :/
Igår kväll spelade jag grabbarna (älskling & Christian) stort på Monopol också,
har ju sagt man inte ska spela spel mot brudar ;)
Häromdan spelade vi en match i cs också som man inte gjort på tusen år &
vem tror ni äger? ;)
Eller ja, i halva spelet iallafall tills Robban kom igång, & Christian kom igång lite sakta..
Men allt han hade & säga var "What / Damn - Inte fan trodde ja du kunde spela alls"
Men det är ju en liten gömd nörd i mig trots alls ;)
Har inte sutte vid internet heller på ett tag som ni sett, men har inte haft nått :/

Idag blir jag ensam hemma med pälsarna också, för Robban ska fara på ett möte
som han ska vara på klockan ett.. Får se om ja kanske tar & unnar mig en långpromenad
nu när hemska veckan är över, men får se.. Kan inte lova att jag orkar efter så lite sömn,
men blir så tjurig på mig själv om inte annat.

Men nu ska jag ta & vara lite mer social med Aslan som komme precis, klockan är väll kring
19.40 nu så.. :)

____________________________________________________________
Nu är klockan 01.17 & jag sitter här hur pigg som hellst konstogt nog,
tycker jag borde vara skittrött.. Men inte de inte.. Fett illa..
Idag har vare en lugn dag, har vare tråkigt väder där det regnat hela dagen..
Aslan åkte hem vid klockan 17.oo & han kommer imorgon igen vid 07.3o
& kommer vara här varje dag tills iallafall Torsdag, sen får vi se om det
behövs på Fredag..
Blev ingen långpromenad idag för det sketna regnvädret..
Men nu äre dags & försöka sova om jag ska orka med morgondagen..

Nattinatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback